Hos Ribe Cykellager får du personlig service gennem hele købsprocessen. Når du handler hos os, får du din egen kontaktperson, der hjælper dig med alt fra spørgsmål om produkterne til levering og opfølgning. Denne kontaktperson vil være din faste forbindelse til os, så du altid har en pålidelig hjælp ved hånden.
Find din vare – Søg efter den ønskede vare på vores hjemmeside.
Læg i kurv – Klik på "Læg i kurv"-symbolet for at tilføje varen til indkøbskurven.
Fortsæt shopping – Ønsker du flere varer? Fortsæt med at shoppe og tilføj flere produkter til kurven.
Rediger kurv – Fortryder du noget, eller ønsker du at ændre antallet? Brug slet-knappen for at fjerne varer eller justér antal i boksen. Klik derefter "Opdater kurv" for at se den nye pris.
Gå til kassen – Når du er klar til at afslutte din bestilling, klik på "Gå til kassen".
Vælg betaling og forsendelse – Vælg din foretrukne betalingsmetode og forsendelsesmulighed.
Indtast kundeoplysninger – Udfyld dine kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse. Klik på "Fortsæt".
Bemærk: Din bestilling er først gennemført, når du klikker på "Afslut køb". Hvis du forlader siden før dette, vil købstransaktionen ikke blive fuldført.
9. Ordrebekræftelse – Du modtager straks en ordrebekræftelse på den e-mail, du har angivet.
Din kontaktperson – Efter du har afgivet din ordre, vil en af vores medarbejdere kontakte dig for at gennemgå din bestilling og aftale en leveringstid, der passer dig bedst. Denne person bliver din faste kontaktperson hos os, som du altid kan ringe eller skrive til for spørgsmål, opfølgning eller andre behov.
Selvom vi har over 3.000 cykler på lager, kan enkelte varer blive udsolgt. Skulle det ske, vil vi hurtigst muligt forsøge at skaffe varen hjem til dig.